Ugye a füledben duruzsol még a régi VW Bogár jellegzetes hangja, vagy éppen egy vérbeli sportautó üvöltő motorhangja? Nos, ezeket felejtsd el, ha Electric Classic Cars átalakításairól nézed a videókat. Igen, a Ferrari Testarossa vagy éppen a Porsche 911-esbe is full elektromos hajtás kerül a walesi műhelyben.
Úgy 15 évvel ezelőtt azt sem gondoltuk, hogy elterjednek az elektromos autók, mára azonban megkerülhetetlen szereplői az autópiacnak. 40 éve mikor gyártani kezdték a Ferrari Testarossát a 6 másodperces 0-100-as rajtja messze-messze kiemelkedett a hétköznapi autók sorából. Mindenki szájtátva olvasta az élménybeszámolókat róla az autós újságokban, mára ez a gyorsulás teljesen alap egy nem is túl drága villanyautótól.
Az átalakított autókba Tesla hajtásrendszer kerül eltérő lóerőkkel és akkumulátor mérettel.
Nézzünk pár példát a cég kínálatából:
VW Bogár
Motor: Tesla – 136 LE-re korlátozva
Akkumulátorok: 37 kWh akkumulátor
Töltés: 7 kW és/vagy CCS
Hatótávolság: akár 210 KM
Ferrari Testarossa
Motor: Tesla
Teljesítmény: 600 LE
Súly: mint az eredeti, javított súlyelosztás a jobb kezelhetőség érdekében
0-100km/h: 4,5 másodperc alatt
Akkumulátor: 60 kWh
Töltés: 7 kW AC és 150 kW CCS
Hatótáv: 240 km
Porsche 911
Motor: Tesla nagy motor
Akkumulátor: 53 kWh
Teljesítmény: 450 LE - 450 NM nyomaték
Töltés: 7 kW és/vagy CCS
Hatótávolság: 240 km
Jellemzők:
Könnyűsúlyú
50/50 súlyeloszlás
Továbbfejlesztett fékek
Ha szeretnél még ilyen átalakításokat nézegetni, akkor itt éred el a cég honlapját, itt pedig a Facebook oldalát.
Neked bejönnek az ilyen átalakítások?